Fortsättningen på daddys historia

Japp ska jag fortsätta med att berätta om daddys historia.
Tyvärr så vet jag inte så mycket från att han var valp tills han kom hem till mig.
Men de jag vet är att när han såldes som valp så stod det i avtalet att om köparen inte kunde behålla han så skulle han återgå till uppfödaren men detta avtalet följde inte den första köparen.
Utan denna sålde han vidare till en annan familj och vad jag vet så blev han illa behandlad i det hemmet men på vilka sätt vet jag ej.
Men av någon anledning så tvångsomhändertogs han av polisen inte på grund av han utan på grund av att det förekom våld mellan mannen och kvinnan i hemmet som han bode hos.
Så han blev plaserad på fåraboda hundpantionat där jag hämtade han och hade jag inte gjort detta så hade han avlivats.
Nu har han bott hos oss i ca 7 månader och är världens nallebjörn.
Visst jobbig som fan ibland och trotsig som en slyngel men detta hör ju till hans ålder.
Men fast hans bakrund så är han ingen problemhund vilket man skulle kunna trot att han blivit.
Han kan alla dom vanliga komandona sitt,ligg,fott,nej,vänta,stanna mm här kommer lite bilder på han sen jag fick han 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0