Som sagt varit lite lite inlägg

Hej ledsen för dom få uppdet den senaste tiden men haft lite tråkigheter inom familjen.
Men nu är de dax för några rader.
Ställde en fråga om vad jag skulle kunna skriva om efter som att jag tyckte de varit lite samma saker i mina inlägg.
Och vissa tyckte jag skulle skriva lite om vad min vovve daddy hittar på om dagarna samt lite allt möjligt så då följer jag de tipset.
Som sagt detta är daddy som valp
Och ni ska veta att han var ingen gulle gris som valp utan en riktig liten fuling.
Som valp var han den som var mest dominant i kullen som ett exempel på detta så tog han alla leksaker från dom andra valparna sen tror jag han var runt 6-8 veckor gammal när han försökte sätta sin mamma på plats.
OBS: det är inget skämt med att han försökte sätta henne på plats tro det eller ej som sagt en riktig tuffing men mamma visade han vem som bestämde.
 
Som sagt detta är bilder på han som valp kommer att fortsätta skriva om hans historia senare under kvällen då den är både tråkig och rolig.
Tråkig fram tills jag fick han rolig efter att jag fick han.
 
MVH
 
   JIMMY
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

underbara bilder på daddy :) <3 så otroligt söt <3

Svar: tack
zorro1981

2013-09-30 @ 01:14:35
Postat av: Viktoria

underbara bilder på daddy :) <3 så otroligt söt <3

2013-09-30 @ 01:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0